Ce este acesta?

Doamne privind cum gateste David Contant

Doamne privind cum gateste David Contant

E un bistrou mic de fine dining la George Butunoiu si la Oskar acasa, pe George Calinescu, intre Beller si Floreasca, unde gateste David Contant.

La noi se vine numai cu invitatie sau cu o programare de cel putin 2 zile inainte pentru mesele si evenimentele organizate dinainte.

Francezii ii spun un “bistronomique“, adica un loc in care gasesti La Grande Cuisine Francaise intr-o atmosfera de bistrot. In Franta, “restaurant gastronomique” sunt acelea cu stelute Michelin si cele care cocheteaza cu, sau aspira la faimosul titlu, unde gatesc faimosii chefs si ucenicii lor; “bistrot” sunt cele pe care le stim din filme si din romane. Cum citim in istoria artei ca mereu se intampla, si acum tinerii si ambitiosii chefs incearca sa iasa din umbra maestrilor, fiecare dupa cum poate. Una dintre idei a fost aceasta, cu “bistronomique”-ul, in care poti avea un fine dining, si nu rareori cu un meniu unicat, fara eticheta scortoasa din marile restaurante “gastronomique”.

David Contant nu mai e tanar, insa dintotdeauna a visat sa aiba propriul lui “bistronomique”, fara constrangerea unui meniu fix. Eu si cu Oskar aveam bistroul si o mare nostalgie pentru mancarea frantuzeasca fina. David Contant s-a uitat, a inspectat, a analizat, s-a declarat aproape multumit si asa am ajuns sa ne asociem in acest “atelier gastronomic“.

La parter avem o sufragerie cu 6 mese (pentru 12 invitati) si o sala de cafea (biblioteca), iar la etaj o camera amenajata ca board-room, pentru evenimente private, ferita de ochii si de urechile celorlalti. Avem si o gradina in care se poate sta cand nu e frig.

La George Butunoiu & Oskar e un loc pentru oamenii civilizati, normali la cap si linistiti, chiar si cand au multi bani. Cei care cauta senzatii tari probabil ca se vor plictisi la noi. E bine sa stie de pe acum ca televizorul din biblioteca e mai tot timpul pe Mezzo

La noi se fumeaza doar in curte.

Oricum ar fi, insa, La George Butunoiu & Oskar e un experiment. Unul gastronomic, dar, mai ales, unul social. Vor fi trase multe, foarte multe concluzii de aici. Le voi prezenta, le voi sintetiza si le voi dezvolta in Jurnal.

 

PS: comentariile au ramas, asa ca tot ce e scris inainte de 1 feb. 2013 face referire la cum era la noi inainte.

Puncte de vedere (139)

  1. ma inspiri amice!

  2. umblator 25/04/2013 08:49

    Deci acest bistro , restaurant sau ce se vrea el cum de are autorizatie? Parerea noastra este ca nu are. Tocmai de aceea sta inchis . Un mare talent de bucatar cum de accepta sa gateasca in asa bucatarie si nu este si el prins la unul din marile Restaurante de renume? Cum sa spui ca vrei sa sti de la inceput cate persoane ai , ca sa sti cat pregatesti? Si multe altele in episoadele urmatoare. Stim ca vom fi stersi sau blocati, dar ne facem datoria de a anunta cetateanul normal de fitzele si minciunile acestui om.
    Acest om care isi permite sa posteze sub diverse nume recenzii proaste despre restaurante , ca ulterior contra ceva ( destui) bani sa vina oficial cu o recenzie buna. Cam asa o fi si cu acest bistro?

    • Se vede de la o posta d-le “umblator” ca tocmai d-voastra aveti un restaurant sau ceva asemanator si ca v-a deranjat rau de tot vreo critica”inocenta ” a d-lui Butunoiu (stati linistit nu sunt nici un clon al dansului) dar ar trebui sa stiti ca din critica se invata si ca eu nu stiu daca acest bistro are sau n-are autorizatie, dar stiu ca e un loc cu oameni adevarati care isi fac munca cu pasiune ,originalitate si ca mancarea gatita acolo iti ramane imprimata in memorie.E adevarat ,ca e greu sa intelegem niste lucruri daca continuam sa avem aceeasi meteahna a romanului”sa moara capra vecinului” …si nu mai fi-ti asa de suspicios… se consuma prea multi neuroni.

      • Umblator 15/05/2013 21:41

        Liuta sau George, cred ca e acelasi nume. Cum nimeni nu a mai scris ceva vreme, nici macar ca a mancat bine , ca a fost frumos , nimic , iaca ne trezim sa facem comentarii. Comentarii la adresa altor restaurante?! Aoleu ! Gresit sau poate nu draga Dl. Butunoiu era vorba de capra Dvs. Si domnia voastra a avut grija sa aminteasca de capra veciunului. Doar cu acest post si faceti natia de rusine. Cum ramane cu autorizatile? Exceptand mancarea senzationala gatita cu 3 zile inainte!

  3. umblator 24/04/2013 11:51

    Sunt foarte impresionat sa vad si pe acest site , ca si pe altele cum domnul GB scrie de unul singur sub diverse nume. Ce inseamna sa fi om de IT si om de afaceri.
    Tot asa am realizat ca o face si prin alte locuri, dar nu cumva sa credeti ca Dl. Butunoiu o face cumva dezinteresat pecuniar.Din contra, se pare ca afacerea dansului in asta consta.
    Nu e problema ca am hotarat ca vom dezvalui toate acestea in episoade pentru a il ajuta pe dinsul sa isi creasca audienta.

  4. Am mancat aseara la George, Butunoiu, Oskar, David & co (!) si ne-a fost, ca de obiceti, bine si pe alocuri chiar foarte bine.
    Nu e prima noastra vizita la GB&O si nici nu va fi ultima.
    Am apreciat mult conceptul vechi, cu un bistro up-market cu un bufet coplesitor pentru carciumioara intima pana la mititica (12 locuri la mese). Nu a fost niciodata plin (e drept ca si noi avem ore de masa diferite de medie) si ne-am gandit ades ca trebuie sa fie trist ca nenumaratele feluri de mancare, unele bune, unele excelente dupa umila noastra parere, nu pareau sa se imputineze de pe bufet cu toate ca noi, de cate ori am mers, am mancat zdravan – cate putin din majoritatea…
    Ne-a intrigat schimbarea de concept (nu as spune ca ne-a surprins pentru ca am ajuns sa il cunoastem intrucatva pe George-de la distanta-caci mai si scrie si noi mai si citim). Mancarea a fost asa cum ne asteptam de la David Contant (nu e prima oara cand ne delecteaza, desi nu am zice ca suntem beneficiari frecventi ale produselor bucataria lui) – cu un rezultat sigur pe sine, provocator si complex, oarecum greu de digerat (Doamne, ce portii!) intr-o formula sincera si corecta cu fiecare ingredien-ca si autorul.
    Prietenii nostrii sunt gurmanzi (eu m-as numi mai degraba un mare mancacios caci sincer imi lipseste cultura gastronomica, desi intamplatorsunt pasionat de gatit in timpul meu si am copilarit pe langa casa unor bucatari) dar ei mai au si experienta unui venture de succes cu un up-market catering intr-o capitala europeana, asa ca aprecierile lor, pasionate de-a dreptul, ne-au surprins.
    Un consomme surprinzator, apoi un foie gras foarte bun. Cocosul in sos de Babeasca Neagra a capatat valente nebanuite (unul dintre noi l-a confundat cu coada de bou la prima inghititura, atat de topite erau fibrele in sosul indelung ingrosat si atat de complex gustul ce-l dezvoltase) deci nu ne-a lasat inima sa nu curatam farfuriile, chit ca portiile au fost nerealist de mari. Desertul de o simplitate exemplara(tarta de dovleac, dovleac care insotise “discret” si felurile anterioara) ne-a facut sa povestim despre ce am mancat si mult dupa ce am plecat, ceea ce sincer nu ni se prea intampla…
    Nu stiu daca toti am aprecia bucataria de la GB&O. Ar fi cel putin ciudat. Ar fi atat de trist daca gusturile nu ne-ar fi diferite! Ce primesti pe farfurie nu e atat de paradoxal ca si ceea ce servea, de exemplu, defunctul Mju acum vreo 4 ani, cu bucatarul lor cu apucaturi fusion. Nu pare atat de “de lux” ca la Heritage si nu include “entertainmentul” pe care Giulia il aduce cu ea pretudindeni. E mancare introvertita si introspectiva (doamne, suna chair poetic!) Dar noua ne place sincer si fara fasoane! Ne place de la usa, cand tinerele pe care le regasim mereu ne deschid usa oarecum incurcate: cat de familiar/formal sa fii cu cineva oarecum tanar (speram) care revine mereu in carciumioara micuta cat o sufragerie?
    Apoi ne plac lucruri mici, ca tusele carnale de pe panza lui Iser si pozele vechi si scaunele comode si locul care nu isi ascunde forma de casa nepretentioasa, sincera si primitoare, ca si cei care au grija ta cand esti acolo.
    Multumim si pe curand.

  5. Buna ziua,
    Weekendul trecut am fost la restaurant, in primele zile de dupa schimbarea conceptului.
    Prima impresie pe care am avut-o: locatia arata mult, mult mai bine decat in poze. Masa rezervata a fost la parter insa cea care ne-a intampinat a fost foarte draguta si ne-a aratat si sala de sus (care la fel arata foarte bine).
    Cu aceasta ocazie l-am cunoscut si pe dl Butunoiu care parea mult mai relazat decat mine :) Nu a parut deloc arogant, asa cum a precizat cineva in comentariile anterioare, dar nici nu a fost invaziv.

    Despre mancare: icrele de la antreu au fost foarte bune.
    Apoi tagliatelele cu fructe de mare: senzationale !! Le-am luat deoarece au fost recomandate si ma bucur ca le-am ales. Sosul a intregit pastele si fructele. Le recomand oricui va trece pragul restaurantului.
    La felul principal am avut pui cu cartofi gratinati, cu sos de brocoli si busuioc (cel putin asta am identificat eu in sos). O mancare banala, s-ar putea spune. Din contra: a fost cel mai bun pui ce l-am mancat vreodata!
    Desertul a fost si el interesant: inghetata de susan.

    Singurul comentariu ar putea fi in legatura cu muzica ambientala: as inlocui Wagner si Beethoven cu ceva mai usor ca Chopin sau Vivaldi. Dar e doar “de gustibus” :)

    Pe scurt: atmosfera placuta ce indeamna la relax, mancare foarte buna. Am stat vreo 2 ore si nu stiu cand a trecut atat de repede timpul.
    Cu siguranta voi reveni!

    O zi cat mai buna,
    Ionut.

  6. Alexandra faust 28/01/2013 14:29

    Felicitari ! am mancat nemaipomenit si m-am simtit etraordinar ! felicitari ! Am facut cunostiinta cu bucatarul Silviu, un baiat tanar si foarte ambitios, am fost incantata de tot ce a gatit el. avia astept sa revin si sa gust din preparatele gatite de el.

  7. MITOMAN

    DE CE SUFERITI CA NU SE FUMEAZA , CAND AVETI NISTE POZE DE PREZENTARE IN CARE NISTE DOMNI,DOMNE TRAG ASIDUU DIN NISTE TIGARI DE FOI ENORME!!!????

    • George Butunoiu 18/01/2013 09:50

      Da, asa e, o experienta pe care nu o voi mai repeta vreodata! GB

  8. Sandoiu Dorin 30/12/2012 18:55

    Buna seara si La multi ani!
    Revin cu alt mesaj la dumneavoastra.
    V-ar interesa o colaborare gen stand up comedy, jewish jokes, things like that.
    Va recomand pagina de Facebook-Departamentul de Glume(colectie de glume evreiesti).
    Va multumesc.

    • George Butunoiu 31/12/2012 13:52

      Multumesc, Dorin, insa nu prea imi pot eu imagina asa ceva in restaurantul nostru. Poate cand voi fi eu plecat in vacanta… GB

  9. Buna ziua,
    ieri am calcat pentru prima oara pragul restaurantului Dvs…
    Am fost surprinsi placut inca de la inceput de atmosfera calda si primitoare !
    Conceptul Dvs este impresionant !
    Sunt multe de spus, dar nu vreau sa o lungesc…
    Mancarea a fost de exceptie, am avut parte de preparate facute ” ca la mama acasa”! Cat despre placinta cu branza, numai cuvinte de lauda, a fost deliciul care a incheiat cum nu se putea mai bine o masa copioasa, pe care nu o voi uita prea curand !
    Personalul foarte amabil si dragut !
    Singurul punct minus l-as acorda atitudinii unei angajate care tipa la restul personalului de fata cu noi, dand dovada de neprofesionalism si lipsa de respect…
    Pe scurt, am avut parte de o dupa-amiaza minunata!

    Mi-ar face placere ca data viitoare cand voi reveni sa am ocazia sa va intalnesc atat pe Dvs, cat si pe asociatul Dvs Oscar !

    Cu stima,
    Mihai.

    • George Butunoiu 04/11/2012 06:14

      Ei, cred ca a tipat intentionat, ca sa va faca sa va simtiti ca acasa :) ! Nu ca la restaurant, unde toata lumea e teapana si ceremonioasa, nu latra si nu da nimeni din coada…

  10. Salut,

    Va tot curtez cu privirea de ceva vreme. Ma regasesc in echipa voastra ( spal vase, tai lemne ,legume , raspund la telefon , dau zapada imi dau si cu parerea daca imi este ceruta si pot da un raspund pertinent )

    Promit sa trag cu urechea si sa casc bine ochii la cei mai mari ca sa le pot fi de folos pe viitor

    Ziua buna

  11. Buna ziua,

    E posibil sa invit cativa parteneri(si prieteni) din Norvegia care se ocupa, ca si mine , de HR? Credeti ca restaurantul dumneavoastra ar putea sa le ofere putin din gustul Romaniei, de care sunt mandru, indiferent de vremurile care le traim?

    Cu multa stima,
    Mircea

    • Daca ne dai cel putin 2 zile ca sa ne pregatim, cred ca putem face cateva lucruri de care cetatenii respectivi sa-si aduca aminte multa vreme…

  12. Domnul George tare mult imi place cum reusiti sa descrieti acest calduros loc felicitari ! Am vazut anuntul dmvs legat de ajutorul de bucatar, dar observ din ce ati scris ca sa ocupat, intrebarea mea este pot sa mai trimit cvul meu.in caz ca lucrurile nu merg cum trb, va multumesc mult si succes incontinuare !

  13. Am citit pe internet despre acest bistro si mi se pare o idee deosebita de altfel am trimis un email cu un CV pentru postul de ajutor de Bucatar eu sunt din constanta.Daca mai este disponibil astept un raspuns de la Dumneavoastra.

    • George Butunoiu 28/09/2012 09:21

      Multumesc pentru interes! A ajuns cam tarziu, am luat deja o decizie, insa e posibil sa revenim dupa o perioada de incercare, daca lucrurile nu merg asa cum speram noi. GB

    • Felicitari! Pentru restaurant. Un post disponibil in domeniul resurse umane aveti? La ce adresa de e-mail as putea sa va trimit un CV? Multumesc anticipat!

      • George Butunoiu 01/10/2012 12:12

        Pe HR sigur nu… Dar trimite-mi CV-ul pe adresa gb@georgebutunoiu.com, poate te recomand undeva.

        • Nu fii marla Georgica, daca ti se adreseaza lumea la persoana a doua pl. raspunde-le la fel ca asa te-a invatat mama ta NU?…sau ne-am vazut cu sacii in caruta si ne uitam in jos la cei care ne cer ceva? Tarane!!!

  14. Interesanta aceasta abordare,mi-ar placea sa lucrez intr-un asemenea loc ,este o “dragoste “mai veche de a lucra intr-un mic restaurant,momentan asi fi disponibila sambata si duminica,daca sunte-ti interesat astept un semn.Am sa vizitez aceasta locatie oricum,spor la treaba va doresc.

  15. Buna ziua,
    as vrea sa le fac cadou alor mei o cina la localul dvs. Exista vreo metoda (voucher, etc.) prin care eu pot plati in avans si ei doar sa vina fara nici o grija?

  16. Mai exista postul de menajera liber?

    • George Butunoiu 10/09/2012 18:20

      Acum cautam un ajutor de bucatar, care sa faca, ocazional, si diverse treburi legate de menaj (curatenie, spalat vase etc.). Asa ca daca crezi ca poti lucra si in bucatarie, ca ajutor de bucatar, trimite un CV pe adresa bucatar@georgebutunoiu.com.

  17. Raluca G. 25/08/2012 16:39

    Am fost aseara la GB&Oskar pt prima oara, fiind invitata de sotul meu pentru a marca 10 ani de casatorie. Dupa o sapatamana lunga de munca si mult stress, am trait pentru cateva ore o altfel de experienta: am descoperit un loc unde totul este linsitit si FIRESC.. fara fite inutile, fara adresari protocolare, dar cu mici atentii care te fac totusi sa te simti un musafir special.
    Am stat vreo doua ore si ceva, am mancat foarte bine, am avut parte de conversatie placuta (din aceea care iti deschide apetitul pentru suete cu prietenii si reintalniri cu oameni pe care nu i-ai vazut demult..).
    Am plecat zambind, relaxati ca dupa vreo terapie speciala, uimiti.. Ne-am plimbat inca vreo 45 de min pe stradutele din jur, sporovaind si depanand amintiri, vorbind despre noi si despre altii.
    Azi la micul dejun am mancat placinta cu branza pe care am primit-o cadou la plecare, si parca a fost mai buna decat ieri :-)

    ps – am postat din greseala de 2 ori.. o fi vreun semn ca tb sa revin curand..?

  18. Eliza Gheorghe 10/08/2012 21:01

    La George Butunoiu si Oskar
    & MasterChef Dan
    vii sa mananci ceva si pleci hranit sufleteste!

  19. Marius Dragomir 06/08/2012 08:37

    Nu uitati sa il rugati pe Dan sa mai faca inghetata de susan…….. e extrem de buna !!!

  20. Cristina Boscencu 05/08/2012 09:19

    In primul rand vreau sa va felicit, Domnule Butunoiu, pentru conceptul restaurantului. Nu credeam ca putem avea asa ceva si in Romania!
    Cat despre cei care inca nu au ajuns acolo inca,am fost aseara la George Butunoiu& Oscar si bineinteles ca am ramas mai mult decat impresionata…
    Ambientul restaurantului, servirea, diversitatea si originalitatea meniului, te transpun cumva intr-o lume care-ti stimuleaza toate simturile intr-un mod placut,uitand pt o vreme de toate grijile…
    Festinul culinar oferit de Dan,cred ca trebuie incercat de orice iubitor al bucatariei asiatice.
    Cat despre preturi,mi se par mai mult decat rezonabile pt ce se ofera in schimb(amintite anterior).
    De abia astept sa revin cu prietenele si prietenii mei!

  21. am fost aseara impreuna cu sotia si cockerul. am ramas super placut impresionati, atmosfera e f misto, liniste, super placut, faptul ca george vine sa iti recomande lucruri, dana e foarte de ajutor iar dan sta la povesti cu tine si iti spune inclusiv cum gateste si iti impartaseste mici trucuri si secrete adauga un mare plus locului. iar mancarea este atat de gustoasa incat nu am cuvinte sao descriu, trebuie incercata.
    cu siguranta o sa revenim. multumim dana, george si mai ales dane, ai gatit senzational

  22. Restaurantul este deschis? Multumesc.

    • George Butunoiu 14/06/2012 14:36

      Sigur ca e deschis, inca nu am ajuns la fundul sacului, ne mai ajung banii pentru cateva luni…

  23. angela dinu 28/05/2012 20:52

    As veni si intr-o sambata dimineata senina , sa citesc presa, la un cornulet si o cafia pe terasa, daca canta frantuzeste sau doar pasarelele.
    Angela

    • George Butunoiu 29/05/2012 05:27

      Dimineata e inchis, insa daca ma anunti din vreme deschid eu pentru tine, iau niste cornuri de la numeroasele patiserii din jur si iti fac eu cafeaua.
      GB

  24. Madalina 17/05/2012 20:04

    As vrea sa vin si eu cu niste prietene la acest bistro dar nu stiu ce mancare se serveste acolo. Am tot cautat si nu am gasit nici o informatie. Puteti sa afisati un exemplu de meniu de pranz si de seara? Am inteles ca nu aveti un meniu fix dar puneti macar din cand in cand pe site un exemplu cu ce se gateste in ziua respectiva, sunt sigura ca multi se intreaba ce se gateste la GB&O. Multumesc :)

    • George Butunoiu 17/05/2012 21:17

      Cred ca o sa facem in curand (2-3 saptamani, sper) o sectiune separata cu meniul zilei, in care sa postam dimineata ce vom gati in ziua respectiva si sa ramana si toate postarile trecute, cu meniurile din zilele precedente. Pana de curand am facut aproape exclusiv mancare din bucataria frantuzeasca. de acum inainte, insa, va fi mult mai diversificata, si asta chiar in cadrul aceluiasi pranz/ cine.

      • Credeti ca putem sa clarificam, va rog, chestia cu meniurile, fixe, nefixe, zilnice sau efemere? Sunt cam confuza dupa ce citesc postarea de pe 17/05/9:44, urmata de cea de pe 17/05/21:17. Inteleg ca seara nu e ca dimineata, dar nici in timpul zilei nu e prea clar ce o sa fie de mancare, din experienta mea. De exemplu, am intrebat intr-o zi ce e la pranz, si era din pacate ceea ce fusese si cand venisem prima oara. Asa ca le-am rugat pe fermecator de stangacele domnisoare sa imi trimita prin email meniul de a doua zi seara, ca tineam mortis sa vin cu cineva la masa. Au spus ca nu pot sa imi spuna ce e in meniu decat dupa ora 13:30, a doua zi. Dupa ora 13:30 am uitat si eu, si ele, doar ca eu mi-am amintit eventual, si le-am trimis un SMS reamintind ca m-au uitat cu meniul prin email. Ele mi-au trimis tot un SMS prin care mi-au spus ca seara nu mai este meniu standard, ci numai cel special (seara meciului faimos). Acuma, pentru mine nu era o seara speciala, si nu aveam nevoie de un meniu special, nefiind mare fomista, dar as fi putut fi convinsa sa il inghit si sa il platesc si pe acela, de dragul companiei, daca as fi stiut care este! dar donsoarele Dvs. nu si nu, secret mai mare nici ca se putea! Am renuntat intr-un final, prea incepea sa se transforme intr-o epopee, si daca seful nu are o viziune mai comprehensiva asupra a ce insemana PR-ul, transferabila si la staff, nu e locul meu sa il iluminez. Am mers la “Lacrimi si Sfinti” si am mancat sarmale, ca meniul era clar, vinul era bun, si chelnerii, desi prea informali pentru gustul meu, cel putin stiau meniul.

        • George Butunoiu 18/05/2012 20:34

          Nu e atat de simplu de raspuns pe cat pare la prima vedere – sau, cel putin, nu era pana acum. Bucatarii merg in fiecare dimineata la piata, se intorc pe la 10 sau 11 si se apuca de gatit. Nu avem un meniu stabilit cu o zi inainte, fac si ei in functie de ce gasesc in piata. E drept, niciunul pana acum nu anunta pe cineva despre ce avea de gand sa faca, nici macar la ora 12, constatam noi pe la 12:30h sau 13h despre ce e vorba, cand aduceau mancarea sau cand intram noi in bucatarie. Apoi, nici nu ne-am decis pana acum sa publicam meniul dimineata pentru ziua respectiva, desi ne-am pus problema de multe ori; insa problemele de natura tehnica descrise mai sus (in primul rand faptul ca abia pe la ora 11 devine clar ce gatim) ne-au tot impiedicat sa o facem. Alta problema e data de structura meniului: avem cam 10 aperitive (astea cu greu pot fi cuprinse/ descrise intr-un meniu), o supa sau doua (in functie de numarul de rezervari), un fel de mancare cu carne si unul fara carne, doua deserturi si mai multe feluri de mancare si deserturi care sunt facute numai la cerere, in functie de ce avem disponibil in frigider si prin camara. Or, intr-o situatie ca aceasta, e destul de greu de facut/ explicat/ comunicat un meniu. E drept, nici nu ne-a mai cerut altcineva un meniu pana acum, nici macar pentru evenimentele stabilite si organizate cu mult timp inainte si, cu atat mai putin, nu a conditionat cineva o vizita la noi de comunicarea meniului. Daca ni se va parea ca asta devine atat de important pentru cei care vin la noi incat sa trebuiasca sa facem un efort suplimentar pentru a raspunde in mod rezonabil, o s-o facem de acum inainte, probabil scriind asta pe site pe la ora 11.
          GB

          • No, hai! Detest sa fiu o muiere pisaloaga, dar chiar si ecuatiile cu 10 aperitive imi amintesc eu ca se pot rezolva…Daca pastrati descrierea in limite mai profane, efortul nu ar mai fi asa de mare, desi ne lipseste Pastorel chiar mai mult decat David Contant. Nu e vorba de conditionare, e o sugestie de optimizare a ofertei, care este meniul, la pachet cu ambianta si cu originalitatea conceptului. Daca vin de doua ori si trebuie sa mananc supa de rosii, si mousse, si tarta cu mere, e cam multa repetitie, desi felurile sunt de sezon. Poate e surprinzator in Romania balcanica, dar planificare chiar exista in multe locuri si in multe domenii, si nu i-a dus nici la sapa de lemn, nici la indigestie.

            • Ei, stiu bine despre ce vorbesti! Exact pentru acel meniu si pentru mancarea din zilele acelea unul dintre bucatari a trebuit sa-si faca bagajele si sa plece! Si chiar asta face acum noua bucatareasa, adica un fel de planificare saptamanala a unui meniu despre care sa nu mai poti sa ne scrii asa ceva. Aperitivele se vor repeta, in cea mai mare parte, e drept, insa fluile principale si deserturile nu.

        • De remarcat pasiunea pusa in subiectul cunoasterii meniului… De cele mai multe ori clientii “nostrii” isi doresc oricum alceva decat ce ai in meniu. In loc sa vi relaxat, sa te lasi pe mana gazdelor (mai ales cand au recenzii bune) si sa savurezi surpriza, te inflamezi de acest lucru. In “lumea civilizata” se doreste tot mai mult acest lucru si se merge pana a fi surprins de meniu si de textura si continutul acestuia fara ca macar sa-l vezi. Adica vei fi servit pe intuneric! Va rog sa va relaxati si lasati-va pe mana “restauratorilor”, mai toti isi doresc sa va faca clienti fideli.

  25. Pana la urma, este deschis pentru public? Vad ca s-au pus doua-trei meniuri acum vreo trei luni si de atunci, nimic.

    • E deschis de doua luni si ceva! Am scos pagina cu meniuri, fusese facuta de catre (si pentru) David Contant, insa nu mai e cazul acum. Nu avem meniu fix, asa ca nu o sa mai punem o astfel de pagina.

  26. DL DUMITRESCU ARE DREPTATE

  27. Dumitrescu 16/05/2012 09:43

    La ce aveti acolo si ce va doriti mult sa realizati va trebuie un maestru bucatar , un fel de Oliver …
    Frumos, mult succes
    cu stima

    • George Butunoiu 16/05/2012 12:20

      Din cate stiu eu, acesti maestri vin la pachet impreuna cu un mare orgoliu – ceea ce e usor de inteles, de altfel… Cred ca e un bistrou mult prea mic pentru o astfel de vedeta, cel putin in acest moment…

  28. Foarte frumos conceptul d-voastra. Desi venim rar in Bucuresti abia astepta sa va trec pragul. Avem si noi un mic restaurant de familie si mi-ar placea sa stam la taclale… Mult succes!

  29. Stefan Alexandru Dobre 13/05/2012 19:12

    Am fost saptamana trecuta la Bistro, si-mi doream sa fac acest lucru de foarte mult timp.

    Prima impresie asupra locului a fost una foarte placuta, pe gustul meu, fiind obisnuit cu acest concept din alta parte. Recunosc totusi ca nu citisem inainte pe site si nu am stiut ce trebuie sa fac ca sa mananc. Domnisoarele care serveau au presupus ca trebuie sa stiu si mi-a luat ceva pana m-am prins. Usor stangace domnisoarele dar cu un zambet foarte placut.

    Locul cum am spus mi-a placut dar mi-a lasat o senzatie ca este un loc unde “trebuie sa fi vazut”, de aceea si multa lume “buna”, dar usor galagioasa pentru gustul meu.

    Mancarea a fost excelenta, punct.

    Impresia pe care mi-a lasat-o dl. Butunoiu a fost una usor neplacuta, necunoscandu-l personal ci doar din criticle restograf. Mi s-a parut un individ foarte arogant, usor efeminat, rece si cu o politete foarte fortata. Pentru acel loc mi s-a parut cam nepotrivit, dar ma rog, fiecare isi vinde marfa cum stie mai bine, si se pare ca dl. Butunoiu a gasit reteta pana acum.

    Ma voi intoarce.
    Stefan

    • Ce ciudat! Eu am avut chiar impresia contrara, ca locul este foarte intim, ca scaunele erau confortabile, ca era cam gol, ca nu trebuia sa ma ingrijorez ca ma vede cineva si d-aia pot sa stau cu coatele pe masa si sa tin tacamurile invers, ca GB e mai dragut decat pare si ca un catel poate fi si linistit, spre deosbire de ai mei care demoleaza totul si se tin numai de scandaluri. Mancarea a fost buna, maslinele au fost amare. Am risipit desertul, l-as fi luat acasa, dar mi-a fost rusine sa il cer, ca prea s-au foit fetele alea pe langa mine si m-au servit, cand eu de fapt nu sunt obisnuita sa fiu rasfatata. La tine ce inseamna “trebuie sa fi(I) vazut”? E cam ingust locul ca sa te vezi prea bine, si chiar daca vorbesti incet, tot te auzi, ca e spatiul mic si muzica in surdina (cred ca nici nu a fost tot timpul muzica atunci cand am fost eu). Si ce e rau cu “lumea buna”, e mai bine decat cu “lumea proasta”, nu crezi? Daca nu ai stiut ce trebuie sa faci, de ce nu ai intrebat? Sau tu faci parte din categoria care nu intreaba si nu verbalizeaza nimic, de teama sa nu fie placut surprinsi si sa fie constransi sa isi schimbe opinia formata a priori?

  30. Daniela Ozunu 13/05/2012 13:19

    Fara a sti ceea ce voi gasi,am fost astazi la D.vs!
    Fara “arabescuri si zorzoane” de exprimare,recunosc cinstit ca am fost placut surprinsa!
    Atat de surprinsa,incat uitasem …motivul pentru care am venit:)
    Bunul gust,cartile,florile,starea de confort si intimitate, atmosfera…acea patina pierduta a locului de buna calitate !
    Ca si ideea cu barterul,care e geniala!:)
    Sincer!

    Mi-as dori extraordinar de mult,acel job-pentru care am venit-in familia D.vs!
    Ar fi o reala placere!
    Este unul din cele mai cochete,linistite si surprinzatoare locuri din Bucuresti!
    Si absolut impresionant,fara…kitschuri!!!:)
    Nu tu “o manea,sau un miros de mic”,nu fum,sau mizerie,cum ne-a obisnuit Bucurestiul in ultima vreme…
    O”bucatica de Paradis”,in inima Burgului!:)
    Sau la fel de bine,un”departe de lumea dezlantuita”…unde masinile au limita de viteza si sunt insesizabile ca si poluare fonica!

    Nu incerc “sa va perii”in vederea obtinerii unui post,ci cu sinceritate afirm,este absolut minunat ceea ce cu efort ati realizat!
    E acel”acasa”,de care avem nevoie ,spre a ne reincarca bateriile!
    Indiferent de rezultat,oricand as reveni acolo,de placere!

    Va multumesc!
    Succes!
    O zi buna!

    Alexandra Catalina Ozunu

    • Pana la urma, cum te cheama? Alexandra, Catalina, Daniela sau toate la un loc? Cam multe prenume. Sau sunteti mai multe persoane?
      Ce fel de post te-ar interesa? Bafta!

      • Daniela Ozunu 24/05/2012 21:08

        Daniela,este mama mea!
        O…minune de mama!
        Ea e cea care are inca,o adresa de mail!:))
        Alexandra Catalina,sunt eu,cea care am curajul sa-mi asum ceea ce am scris!
        cat despre un job….
        e adevarat!
        imi doresc unul!
        dar nu oricum…si nici oriunde!
        aici,la “George Butunoiu@Oskar…as fi fost in siguranta!
        Acasa!
        ca o”acostareintr-un port potrivit”!
        Pe de alta parte,va multumesc de interes!
        Cu consideratie!
        Alexandra

        • George Butanoiu 16/06/2012 15:17

          Lasati-mi un nr.de tel.pentru contact. Cat si o adresa de e.mail .Multumim

          • George Butunoiu 16/06/2012 17:25

            Esti sigur ca acesta e numele tau, sai ai incercat sa scrii in numele meu? GB

    • Butanoiu 14/10/2012 15:06

      Si pana la urma unde poate fi gasita experimentata mama a ta. D.na Daniela

  31. irina b. 02/05/2012 23:59

    Inainte de toate trebuie sa spun ca mi-a placut ce-am citit aici. Felicitari, deja miroase a “altceva”, ramane sa si gustam. Pentru ca e vorba de Romania – unde multi bugetari au ca target principal sa strice munca si migala celui care pune pe picioare o afacere din suflet (vorbesc din experienta) – spune-mi, draga George, cum te descurci cu “tovarasele si tovarasii care vin in control”, atunci cand dau cu ochii de catelul casei, sau cum ii faci sa inteleaga conceptul de “bucatarie deschisa unde orice client isi poate vara nasul”? sper sa nu dam cuiva idei proaste… de aceea va permit sa stergeti comentariul daca vi se pare neinspirat.

    • George Butunoiu 03/05/2012 05:06

      :) :)
      - nu exista nicio lege care sa spuna ca nu au voie cateii sau alte dobitoace in restaurante; nu au voie sa intre in bucatarie, asta e usor de inteles, la fel cum e si cazul celor fara coada si cu doar doua picioare.
      - da, asta cu intratul clientilor in bucatarie e o problema, care poate fi insa ocolita prin cateva artificii tehnice (le dam sortulet si bonetica etc.).
      - cat despre musafirii/ clientii care vin sa gateasca la noi, si acolo exista o solutie tehnico-administrativa: ne transformam in scoala de gatit in perioada respectiva (avem asta in obiectul de activitate) si mancarea in cauza nu se pune in vanzare – ceea ce se intampla cu ORICE mancare de la noi, de fapt, pentru ca nu vindem nicio mancare separat.

      Unui avocat bun i-ar fi usor sa ne tina la adapost de orice astfel de problema, conform legislatiei si normelor actuale, daca ar putea avea cineva incredere in cei care judeca, in cazul in care o astfel de disputa ar ajunge in tribunal.

  32. Dan Anghel 01/05/2012 08:31

    Gandirea la scara mare a dus la toate marile realizari ale umanitatii. Concentreaza-te vârfului si vei ajunge acolo. Felicitari ! Mult succes ! Cu deosebita stima, respect si cele mai bune ganduri !

  33. In jurnal ati mentionat doar nominalizarea de la categoria “cea mai buna investitie a anului” in cadrul premiilor pentru excelenta http://hotelconference.ro/2012/ro/gala-finalisti.php.
    Sunteti nominalizat si la categoria “Antreprenorul anului” si la categoria “Contributie exceptionala la dezvoltarea industriei”.Pentru a castiga premiul este “musai” ca noi, toti prietenii acestui proiect sa votam.

    • George Butunoiu 08/04/2012 19:43

      Nu am vazut celelalte nominalizari, cred ca doar la asta cu investitiile am ramas pe lista cu finalisti. GB

  34. Sa speram ca Dl. Contant nu a venit cu lacatul in buzunar…va rog sa il cautati bine prin haine :)

  35. Pentru fosti studenti la Conservator si Teologie nu aveti reduceri?:)

  36. syracuse 21/03/2012 11:42

    Scuze, chiar nu am inteles (cate) ceva…e necesara rezervare? pentru un grup mai mare, am inteles ca aveti mese generoase, dar pentru o cina in doi cum faceti? sambata seara exista doar fine dining? Altfel, pare un bistro altfel, ideea e haioasa, va doresc sa fie si banoasa:))

    • George Butunoiu 22/03/2012 07:01

      Da, e nevoie de rezervare, si asta din mai multe motive. iata doua: localul e mic, asa ca se poate sa nu mai fie locuri; apoi, noi facem o buna parte din mancare inainte, asa ca ne-ar prinde bine sa stim cata sa facem.
      Sambata si miercurea seara avem si meniu obisnuit, pe langa fine dining.
      Cat despre profitabilitate, slabe sanse, insa, cine stie…

      • George, tu vrei sa ne, sau sa ma, superi!!!
        Sa nu imi spui ca te gindesti sa faci o chestie care macar sa nu “break even”?!?
        Macar din punct de vedere ethic ar trebui sa nu faca pierderi. Si asta ca dovada ca nu trebuie sa oferi “gustare calda bucuresteana” ca sa faci un ban!
        De ce D-zeu-ul meu nu faci mici licitatii?!
        Le trebuie rezervari, nu?! De ce sa nu pluseze ca sa aiba un loc.
        La urma urmei… “You have what you have paid for!” sau cum spunea saraca bunica-mea… “Sintem prea saraci sa facem economii!!”

        • George Butunoiu 23/03/2012 08:43

          Ei, mai e putin pana cand vor sta oamenii la coada la rezervari la noi… :)

          • Dar ai facut socoata …un “break even analysis” pentru bistro fara fine dining (acesta putind fi chiar considerat un experiment social pentru Bucuresti…)???

            • Am facut ceva socoteli, evident! Daca vom avea cel putin 1/2 din activitate cu mese rezervate dinainte, ajungem la BE si putem chiar trece pe ceva profit. Dupa um merg lucrurile, avem sanse bune sa ajungem aici cam intr-o luna, doua.

  37. Arata minunat, aranjat cu bun gust, multumim pentru invitatie.
    Spor!

    Laurian

  38. De ce as veni la un restaurant unde preturile pentru barbati sunt mult mai ridicate decat pentru femei? Cum se numeste asta? Asta spune tot despre restaurant…

  39. Mihai Popazu 17/03/2012 07:41

    Multumesc pentru invitatie, o voi onora.
    E prea frumos sa fie adevarat si, mai ales, sa dureze… e primul gand. Va doresc noroc, pasiunea dumneavoastra si investitiile sa va fie rasplatite! Spre bucuria prietenilor si-a dvs. In scurt timp, ca sa-i gazduiti pe toti, prevad ca va trebui sa inchiriati Romexpo… ;-) Si un ultim comentariu: “Jurnalul…” este o excelenta lectura de sambata dimineata. Weekend placut!

  40. Buna seara,
    se fumeaza sau nu se fumeaza?
    Mersi

  41. pare interesant.Daca ma lasati sa ma bag in biblioteca aceea …voi fi foarte fericit .
    poate o sa va calc….

  42. Ce meniu ati pregatit pentru seara aceasta,de 8 Martie?

    • George Butunoiu 09/03/2012 21:47

      Nici nu stiu ce au facut de mancare ieri, am fost la Atheneu si nu am mai trecut pe la restaurant decat dupa concert, cand plecasera aproape toti musafirii. In curand voi afisa meniul zilei aici pe site, in fiecare dimineata.

  43. Irina Burciu 06/03/2012 09:00

    Felicitari. Va pandesc din toamna.

    Noi, fetele de peste 55 ani, ne intalnim in saptamana “Femeii”.
    Trebuie sa venim aici, intre orele 13 – 15, la buget de 50 lei (cafea si o bere incluse); deci rezervare pentru 5-15 persoane…

    Va multzumesc,… eram in default…
    (nu am gasit coordonate de contact pentru rezervare)

    • George Butunoiu 06/03/2012 21:10

      Cum adica nu ai gasit datele de contact pentru rezervare? Sunt aici, pe site… Si de ce vreti sa platiti 50 de lei, cand pranzul fetelor e 30?

      • parca 30 era pentru studente … daca studente=>fete, inversa nu este valabila… sau este curtoazia care te caracterizeaza si care din cand in cand razbate catre suprafata …

        • George Butunoiu 09/03/2012 09:07

          E vorba despre preturile de la masa de pranz. Segregarea dupa profilul educational se face doar seara…

  44. Welcome to the jungle! Sunt owner-ul hotelului Fantanita Haiducului de langa Sibiu si urmaresc de multa vreme articolele pe care le generati atat in zona de hr cat si restauratie.Foarte interesant conceptul si cu siguranta va functiona bine pentru ca se vede cu ochiul liber ca s-a pus suflet si pasiune.Avantajul dvs este ca doua dintre cele trei ingrediente de baza ale unei retete de succes le aveti deja.Ma refer la specializarea in cautarea talentelor si notorietatea numelui care va atrage clientii si va respinge controalele abuzive care sufoca multe afaceri infantile.Al treilea ingredient necesar este adresa pe care o voi verifica chiar maine pentru ca am facut deja o rezervare pentru 4 persoane la ora 19.Sper sa fiti acasa.Va doresc ca entuziasmul de inceput sa se consume cat mai lent!

  45. carment t 29/02/2012 10:59

    Felicitari! Sper sa ajung cat de curand. Un furnizor de plante aromatice vad ca lipseste din lista.

    • George Butunoiu 29/02/2012 16:04

      :) … da, orice informatie despre furnizori interesanti ne e utila in acest moment. Merci!

  46. Bravo – un vis devenit realitate!
    Sunt curioasa cum va evolua si cat succes va avea – sunt convinsa ca va avea si poate va rupe gura targului :)
    Sunt cu ochii pe voi si cu sigurnata o sa va trec pargul!
    Succes!

  47. Vreau sa le multumesc celor care au pregatit masa in restaurantul “La GB&Oskar”.Am vazut cum ati pregatit masa in Sala de Consiliu,mi-a placut dar nu v-am scris.Masa din restaurant este “o poveste”,are atata caldura ca imi vine sa trag scaunul si sa ma asez la masa.

  48. alexandru buza 22/02/2012 14:47

    Buna ziua domnule Butunoiu,din cite am inteles veti folosi carne de vaca Angus in bucatarie,intrebarea este de unde o cumparati?pentru ca din informatiile mele doi elvetieni au in jur de 7000 de capete din aceasta rasa si un mic abator undeva in Transilvania,verificati daca informatia este veridica.Eu imi aduc aminte ca am vazut si un reportaj pe aceasta tema pe PRO TV.

    • George Butunoiu 23/02/2012 02:41

      Noi o luam din SUA, despre aceea stiu ca e cea mai buna. Din cate stiu eu, nu e suficient ca animalele sa fie din rasa respectiva, mai conteaza si cum sunt crescute, ce mananca etc, si asta poate face diferenta de gust. Oricum, eu nu auzisem despre omul asta care face asa ceva la noi, e o informatie interesanta. Daca afli mai multe, poate imi trimiti ceva detalii. Merci! GB

      • Stimate Dl George Butunoiu,
        Carnea aia din SUA din nefericire e plina de hormoni. Eu locuiesc la New York si intotdeauna caut steak made in Europa unde e interzisa carnea cu hormoni, Cred ca e mai gustoasa cea cu hormoni, dar eu nu ma risc.
        O zi splendida ! Johnny

        • Da???? Asta nu stiam! Hmmmm…

          • se folosesc doar in cresterea vitelor si aduc un aport bunicel de carne. nu se folosesc la pui pentru ca nu poate fi administrat. tot in US se folosesc si antibiotice cu rol de promotor de crestere care sunt interzise in europa de aproape 10 ani

      • Exista Angus beef si Angus beef, cum spuneai si tu. Angus burger se maninca si la McDo-uri in US…mare cit o palarioara.
        Cea mai buna carne de vita Angus este in Alberta….Alberta beef. Au si citeva feluri de Angus certificate de guvern (..verificate, testate etc.)
        De fapt cel mai misto Angus burger sau steack il maninci in Alberta la Calgary Stampede….daca esti treaz sa ii simti gustul….lool

  49. Wow! Eu m-am simtit acasa numai din poze. :)
    And I have an issue with home. ;)
    M-ati facut sa uit o parte din ziua asta urata.
    Cel mai mult mi-au placut cartile tocite. :) Deci, au fost citite. Nu suport cartile perfecte, de zici ca-s bibelouri, de parca asta ar fi rostul lor.
    Plus cateva tablouri. In fine, toata atmosfer.

    Si ce mi-ati facut!!! ;) Ma gandesc sa ma apuc de gatit. Eu sunt anti talent la gatit, bucataria este cel mai periculos loc din casa pentru mine, pentru ca ma ranesc si fac numai prostii pe-acolo. Ah! Cata energie si concentrare imi trebuie sa fac ceva comestibil, desi tot ma straduiesc. :)
    Hmmm. Dar cred ca-i mai bine sa nu ma apuc de gatit chiar la voi. Daca va distrug minunatia aia de bucatarie si va alung toti clientii. Nu meritati asa ceva. :)

  50. Steluta IOSIF 16/02/2012 14:36

    Simplu, dar in acelasi timp sofisticat. Am apreciat atmosfera destinsa si fara pretentii. Lucru rar in ziua de azi… Multumesc!

  51. Am fost astazi si am participat la un dejun de “preview”. Extraordinara atmosfera, oamenii si bineinteles mancarea. Se poate vorbi cu bucatarul (in franceza e cel mai bine), se poate vedea ce se gateste in direct. Conceptul este in faza de fine-tuning, dar cred ca o sa iasa ceva super. Multumim, George, aveam nevoie de ceva nou! Voi reveni si voi recomanda mai departe prietenilor mei. Succes si cu business plan-ul, lansarea, P&L-ul etc. ;-)

  52. Nicoleta Gorita 16/02/2012 09:13

    Felicitari pentru ambient!Foarte cald si trezeste amintiri.Mult succes si sanatate!

  53. Gabriela Berechet 03/02/2012 21:49

    Tinem pumnii stransi pentru succesul unui asemenea demers! David e un Chef minunat si un om special! GB

  54. Asta seara (de fapt ieri) am citit despre La GB&Oskar si ma intrebam care proiect imi place mai mult (acesta sau restograf).Bucuria a tinut pina sa apara niste semne de intrebare.
    Ziceati odata UNDE SA O DUC LA PRIMA INTALNIRE? Eu acum va intreb: “daca fiul meu e la universitate si prietena lui e la calculatoare,el plateste un pret iar pentru ea alt pret?”

    Dupa parerea mea,v-am spus de mult timp,ca restaurantul fiind mic si conceptul lui atat de special, daca mesajul ajunge unde trebuie,veti avea solicitari si se va umple restaurantul.La Orkla veneau la 3 luni norvegienii.E clar ca mergeau intr-un loc inedit.Asa ca orice companie va veni cu un partener important, furnizor,etc in restaurantul dumneavoastra fie si numai ca sa dezghete apele unei afaceri.Ati trecut si dv.in prezentare multe alte tipuri de intalniri,asa ca eu cred ca va fi mereu plin.

    Totusi, m-a bucurat atentia care o acordati studentilor. M-am intors in timp. Cand eram studenti in Bucuresti, in 5 ani aveai timp sa vezi multe teatre, filme la Cinemateca, spectacole la Casa Studentilor,sa ajungi poate la Carul cu Bere sau la Hanul lui Manuc.Totusi,era OBLIGATORIU ca, cel tarziu in anul 5 sa ajungi la Nan Jing, singurul restaurant chinezesc.Toti plecam din Bucuresti,orasele mari erau inchise si fiecare ajungea pentru o seara la Nan Jing.Stateai la usa ca sa obtii o masa,erau inauntru actori si multe persoane pe care le vedeai la TV,era un ritual pina venea mancarea, erau multe feluri in farfurie si multe culori.
    Acum eu am copiii studenti si ei vin la GB&Oskar.Un restaurant cu o poveste minunata, care le poate ramane in suflet cum mi-a ramas mie Nan Jingul,acum 25 de ani.In plus are si oferta pentru studenti.Sunt o iubitoare de teatru ,asa ca inteleg aprecierea dv.pentru IATC, Conservator.Dar nu pot sa inteleg de ce un student la medicina,sau unul la calculatoare nu e la fel de valoros ca cel de la Universitate,ca sa plateasca acelasi pret.La Medicina si la Calculatoare se da inca examen si se intra cu medii aproape de 9,nu se chiuleste in timpul anului si se invata pe rupte.Fie-mea e la Medicina si sta in Regie in camera cu o studenta de la Calculatoare si una de la Electronica.La Universitate toata vara erau lipite afise chiar pe strada “Aveti diploma de Bac,veniti”.Fara examen.La limbile straine tip portugheza,etc,te inscrii cu bacul si atat, nu trebuie sa stii portugheza.Doar sa isi pastreze profesorii catedra.La geologie ce sa mai zic.
    E localul dv si stabiliti cum credeti ca este mai bine,pe de alta parte cine isi doreste sa vina,poate sa stranga niste bani,dar mi se pare nedrept.Si pentru mine artele sunt pe primul loc,dar sunt si alti studenti care sunt tot pe primul loc.
    Eu va rog sa va ganditi la situatia in care vin trei studenti, unul are pret mic iar ceilalti platesc dublu.Unul e la geologie plateste putin si ceilalti sunt de la Calculatoare si Medicina si platesc mai mult.Este ok?
    Eu cred ca va fi cerere mare si localul este mic,asa ca in timp pentru studenti veti stabili zile speciale si ore speciale (e chestie de marketing – studentii se vor simiti bine intre ei,si oamenii de afaceri vor sa discute in liniste,etc).
    Poate nu am inteles eu la ce v-ati gandit,care este “ierarhia”.Eu va rog sa gasiti o formula care sa apropie clientii, mancarea trebuie sa ne aduca bucuria de a sta impreuna.
    As vrea daca se poate sa ma lamuriti si pe mine.

    • George Butunoiu 30/01/2012 08:36

      Da, asa e, un student va plati mai mult iar altul mai putin. Insa aceste criterii nu au legatura cu “valoarea studentilor” sau cu “valoarea” universitatilor sau a facultatilor, ci e alegerea mea subiectiva, legata de nostalgiile mele, de preocuparile mele, de sistemul meu de valori etc. Vezi ca nu degeaba am scris ca locul acesta e “acasa la mine”, pentru ca chiar asa e! Nu e un restaurant obisnuit, in care trebuie sa dau socoteala prea mult pentru si de ce fac.
      Sper ca e un pic mai clar acum… :)

  55. Sandoiu Dorin 28/01/2012 19:41

    Doream sa stiu daca aveti si alte joburi scoase la concurs pe langa cel publicat pe ejobs.ro.
    Si daca da, care sunt acestea.
    Multumesc.

    • George Butunoiu 28/01/2012 19:45

      Deocamdata nu; o sa le pun pe toate pe site (in sectiunea “Jurnal”) cand va fi cazul. Multumesc pentru interes, in cazul in care despre asta era vorba… :)

  56. multumesc

  57. e deschis? ca noi sunaram aseara de vreo 2 ori si nimic:)

  58. Vedeti sa nu va luati teapa cu David,de obicei pe unde trece el,se inchide restaurantul.Mare atentie si succes.

    • George Butunoiu 20/01/2012 09:50

      Stiu ce e cu David si cum e mai bine decat oricine, eu l-am adus din Franta prima data in Romania, acum mai multi ani. O sa ne descurcam, sunt sigur… :)

  59. Daniel Jurcut 19/01/2012 20:32

    Stimate domnule Butunoiu, am inteles ca la acest bistrou mic sunt invitati prietenii dumneavoastra si nu numai. Am si eu o intrebare: Oskar poate sa-si invite si el prietenii? :) Multa bafta! Cand ajung la Bucuresti voi trece si eu pe la acest bistrou mic sa-l vad si pe Oskar.

    • George Butunoiu 19/01/2012 21:19

      Oskar nu va fi deloc multumit sa vada pe altcineva pe acolo, o sa-i fie greu sa inteleaga ce cauta toate creaturile alea pe teritoriul lui… Cred ca doar niste cateluse vor fi bine primite.

  60. Nicoleta Dascalu 19/01/2012 10:39

    Două propoziții din prezentare – ”L-am facut cu multe eforturi si cu cheltuieli mari” și ”Noi facem mancare cinstita si muncita din greu” – îmi strică pofta și curiozitatea de a veni la dvs. Bănuiesc că o astfel de întreprindere necesită eforturi foarte mari și prefer să nu citesc despre aceste eforturi pe prima pagină a meniului :)

  61. Felicitari pt idee si pt curajul de a porni o astfel de afacere acum am o intrebare daca aveti nevoie de personal suntem o echipa frmata din buc si aj foarte echilibrata oferim seriozitate maxima momentan avem un job dar vrem ceva mai bun …..o zi buna va doresc si atept un raspuns de la dv ….

    • George Butunoiu 19/01/2012 09:59

      Da, chiar am pus niste anunturi – uita-te in sectiunea “Jurnal de bistrou”. Merci, oricum!

  62. grigoreceliluminat 18/01/2012 19:16

    Fabulos! Felicitari! Bucataria?
    Mult succes!

  63. felicitari. avem voie cu animale in restaurant?

  64. Cassandra 18/01/2012 17:21

    Nice :)
    Si daca Oskar e sociabil o sa fie un loc super.

  65. Felicitari pt idee si pt curajul de a porni o astfel de afacere in vremuri din astea… neclare! Astept deserturile:) bune, bune ;)

  66. Super-tare !!!

  67. Va urez succes si sa rezistati . Nu stiu daca o sa pot sa vin asa de des pe cat mi-as dori , dar macar o data pe luna o sa incerc.
    Abia atept sa il cunosc pe Oskar si sa ne imprietenim. Daca mancarea este buna si atmosfera la fel ……:D

  68. BRAVO si iar BRAVO!
    Am citit tot ce se poate citi aici, sunt impresionata , uite vca mai exista si asa persoane! Sunt invidioasa (in sensul bun) si doritoare sa va cunosc si sa gust bucatele sub privirile lui Oskar.
    Nu sunt din Bucuresti dar vin acolo in fiecare vara asa ca ..o sa ne vedem.
    ps. Am vazut preturile, sunt mari pt buzunarul meu..daca ar fi sa vin acolo des dar ocazional..merge. am o curiozitate..de ce la doamne mai ieftin? Nu ca nu mi ar conveni..

    • George Butunoiu 15/01/2012 08:22

      Merci! :) … Pai inscrie-te la Conservator sau la IATC si platesti mai putin… Pai e mai ieftin pentru femei pentru ca acestea mananca si beau mai putin decat barbatii, evident! Cum preturile sunt fixe, indiferent cat mananci… GB

Spune-ti parerea

Adresa de email nu va fi publicata.